10K Ruta de las Iglesias för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

10K Ruta de las Iglesias: Den ultimata raceupplevelsen

Den 10K Ruta de las Iglesias-appen, utvecklad av Sportmaniacs, erbjuder exklusiv åtkomst till innehåll för den ultimata loppupplevelsen som ingen annan. Denna livsstilsapp är utformad för att förbättra din deltagande i 10K Ruta de las Iglesias-loppet.

Med denna app kan du titta på videouppspelningar av varje löpare, följa framstegen för dina favoritlöpare och få realtidsloppsresultat. Håll dig uppdaterad med den senaste informationen om loppet och dela din upplevelse direkt från appen genom att twittra och ladda upp foton till det samarbetsvilliga galleriet.

En av de framträdande funktionerna i denna app är möjligheten att följa dina vänner eller favoritidrottare och få aviseringar varje gång de passerar en ny kontrollpunkt. Dessutom kan du snabbt se vilken som helst klassificering, inklusive kategorier, de främsta löparna för varje segment och den senaste kontrollpunkten som nåtts av deltagarna du följer.

Upplev spänningen i 10K Ruta de las Iglesias-loppet som aldrig tidigare med denna omfattande app som håller dig uppkopplad och engagerad under hela evenemanget.

Program tillgängligt på andra språk

10K Ruta de las Iglesias för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.19.68

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om 10K Ruta de las Iglesias

Har du provat 10K Ruta de las Iglesias? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.